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Correcciones en vivo del Parche 8.1 de WoW – 29 de Enero

Correcciones en vivo de World of Warcraft
 

Nuevas correcciones en vivo del Parche 8.1 de World of Warcraft actualizadas al 29 de Enero. Ver otras correcciones y cambios.

Fuente traducida 

Clases

  • Caballero de la Muerte
    • Profano
      • Se ha aumentado el daño de Espiral de la muerte un 20%.
  • Druida
    • Restauración
      • Se ha aumentado la sanación de Floración un 15%.
      • Se ha reducido el coste de Flor de Vida y Crecimiento salvaje un 7%.
  • Guerrero
    • Armas
      • Se ha aumentado el daño de Golpe mortal, Ejecutar, Embate, Abrumar y Desgarrar un 8%.
  • Cazador
    • Puntería
      • Se ha aumentado todo el daño y el daño de la mascota un 3%.
      • Notas de los Desarrolladores: El daño del Puntería ha sido un poco demasiado bajo cuando no estabas usando Visión infalible. Con la reducción de la efectividad de Visión infalible, este aumento trae al Puntería a un nivel general más apropiado.
  • Brujo
    • Demonología
      • Se ha corregido un problema donde los demonios del talento Portal abisal a veces no aparecerían correctamente al gastar Fragmentos de alma.

Mazmorras y Bandas

  • Batalla de Dazar’alor
    • Maestros Fuego de Jade
      • Colocar una marca de banda mientras se posee el huevo para el logro Dragón oculto ya no debería provocar que sueltes el huevo.
    • Bloqueo de la Tormenta
      • Se ha reducido la salud de Laminaria un 10% en las dificultades Normal y Heroico.
      • Se ha reducido la salud de Tormenta energizada un 10% en todas las dificultades no Míticas.
      • Se ha reducido el daño de Salva de las mareas y Sacudida un 10% en todas las dificultades no Míticas.
      • Se ha reducido el daño inicial de Tormenta marina un 10% en todas las dificultades no Míticas.
      • Se han aumentado los intervalos entre la aparición de Tormentas energizadas un 25% en todas las dificultades no Míticas.
      • Ahora Aullido de la Tormenta dura 13 s en las dificultades Normal y Buscador de Bandas (antes 10 s).
    • Lady Jaina Valiente
      • Se ha corregido un problema donde Púgil elusivo no estaba siendo correctamente eliminado cuando esquivabas Fragmento de hielo.
      • Jaina no terminará de lanzar Orbe de Escarcha o Rayo Glacial antes de activar Bloque de Hielo si detecta efectos de Heroísmo o Ansia de sangre.
      • Completamente congelado ya no puede ser roto con rompedores de aturdimientos (Entereza ligada al hielo, Traslación).
      • El tiempo de enfurecimiento de Jaina se ha ajustado a 15 min en las dificultades no Míticas. Es 12 min en la dificultad Mítica.
    • Rey Rastakahn
      • Se ha corregido un error que provocaba que algunos jugadores no vieran botín en el Tesoro de los Zandalari.
  • Templo de Sethraliss
    • Se ha corregido un problema con Segadora que provocaba que Místico cargado con electricidad estática invocara incorrectamente muchas, muchas, MUCHAS Almas perdidas.
    • Ahora los Aojadores hudú continúan lanzando Lluvia de sapos todo el tiempo que permanezcan vivos.

Objetos

  • La misión de los Asaltos ya no puede otorgar Alijos de armadura de Azerita.
    • Notas de los desarrolladores: Nos gustaría que los Asaltos permanezcan como una fuente lucrativa de equipo para personajes que recientemente han alcanzado el nivel 120, pero esto no era una buena para equipo de Azerita, dado que los jugadores querrán oteber los nuevos equipos de Azerita con 5 poderes.
  • Se ha corregido un problema que evitaba que Blasón de Pa’ku se activara de los hechizos de sanación.
  • Se ha corregido un error donde algunos abalorios de uso de la Batalla de Dazar’alor no estaban activando apropiadamente los tiempos de reutilización de uso de los abalorios.
  • Ahora Escrito de las Sombras puede ser mejorado con Tarot embrujado.
  • Corazón de Azeroth
    • Notas de los Desarrolladores: Basado en los datos observados desde el lanzamiento de Mareas de Venganza, tenemos una serie de cambios de ajuste para los rasgos de Azerita. El objetivo de estos cambios es mejorar el uso de algunos rasgos de clase, así como refrenar el poder de algunos de los rasgos más nuevos un un modo que aún preserve lo que los hace interesantes. Además, algunos rasgos de Azerita cambiaron su valor dramáticamente con los cambios a las Especializaciones de Mareas de Venganza, por lo que tenemos la oportunidad de volver a equilibrar estos rasgos conforma la banda Mítica abra sus puertas.

Monturas

  • Ahora MGOD puede volar… sobre propulsores de cohetes potenciados por Azerita.
  • Se ha corregido un error que evitaba que los jugadores Alianza pudieran utilizar Atracavientos de Dazar’alor.

Jugador contra Jugador

  • Ahora «Contra todos los pronósticos» otorga un objeto de nivel 385 y 50 puntos de Conquista.
  • Ahora «Llamada a las Armas» otorga una pieza de equipo de Aspirante, 50 puntos de Conquista y 250 de Honor.
  • Ahora «La arena aguarda» otorga una pieza de equipo de Aspirante, 65 puntos de Conquista y 750 de Azerita.
  • Se ha reducido la cantidad de absorción de los abalorios de Salvaguarda de Gladiador un 33%.
  • Se ha aumentado la salud máxima de los abalorios de Emblema de Gladiador un 20%.
  • La absorción de sanación de Maldición de Gladiador siniestro ya no se acumulará. Los nuevos efectos de absorción de hechizos sobreescribirán las anteriores aplicaciones, incluso si son más poderosas. El daño inicial se ha reducido un 33%.
  • Se ha resuelto un problema que evitaba que algunos jugadores ganaran crédito para las monturas sañosas de temporada (Sable de guerra negero sañoso, Corcel óseo negro sañoso).
  • Cocina imposible
    • El número de ingredientes requeridos ha sido reducido a 30 (antes 40).
  • Druida
    • Se ha corregido un problema donde el aumento de sanación solo JcJ a Recrecimiento estaba aumentando incorrectamente a las sanaciones del Recrecimiento del Feral, Equilibrio y Guardián.
    • Restauración
  • Cazador
  • Paladín
    • Se ha corregido un problema donde el aumento de sanación sólo JcJ a  Destello de Luz estaba aumentado incorrectamente las sanaciones de Destello de Luz del Reprensión y Protección.
  • Sacerdote
    • Se ha corregido un problema donde el aumento de sanación sólo JcJ a  Alivio de las Sombras estaba aumentado incorrectamente la sanación de Alivio de las Sombras del Sacerdote Sombras. La intención es que tan sólo aumenten la sanación de Alivio de las Sombras del Disciplina.
  • Chamán
    • Se ha corregido un problema donde el aumento de sanación sólo JcJ a  Oleada de sanación estaba aumentado incorrectamente la sanación de Oleada de Sanación del Elemental.
  • Brujo
  • Guerrero
Fuente

Classes

  • Death Knight
    • Unholy
      • Death Coil damage increased by 20%.
  • Druid
    • Restoration
      • Efflorescence healing increased by 15%.
      • Lifebloom and Wild Growth cost reduced by 7%.
  • Hunter
    • Marksmanship
      • All damage and pet damage increased by 3%.
      • Developers’ note: Marksmanship damage has been a bit too low when not using Unerring Vision. With the reduction to Unerring Vision’s effectiveness, this increase brings Marksmanship up to a more appropriate overall level.
  • Warlock
    • Demonology
      • Fixed an issue where demons from the Nether Portal talent would sometimes not correctly spawn when spending Soul Shards.
  • Warrior
    • Arms
      • Mortal Strike, Execute, Slam, Overpower, and Rend damage increased by 8%.

Dungeons and Raids

  • Battle of Dazar’alor
    • Jadefire Masters
      • Placing a raid marker while holding the egg for the Hidden Dragon achievement should no longer cause you to drop the egg.
    • Stormwall Blockade
      • Laminaria health reduced by 10% on Normal and Heroic difficulties.
      • Energized Storm health reduced by 10% on all non-Mythic difficulties.
      • Tidal Volley and Jolting Volley damage has been reduced by 10% on all non-Mythic difficulties.
      • Sea Storm initial damage reduced by 10% on all non-Mythic difficulties.
      • The interval between spawns of Energized Storms has been increased by 25% on all non-Mythic difficulties.
      • Storm’s Wail now lasts 13 seconds on Raid Finder and Normal difficulties (was 10 seconds).
    • Lady Jaina Proudmoore
      • Fixed an issue where Elusive Brawler was not being correctly removed when dodging Ice Shard.
      • Jaina will now finish casting Orb of Frost or Glacial Ray before activating Ice Block if she detects Heroism or Bloodlust effects.
      • Frozen Solid can no longer be broken with stun breaks (Icebound Fortitude, Blink).
      • Jaina’s berserk timer has been adjusted to 15 minutes in non-Mythic difficulties. It is 12 minutes in Mythic difficulty.
    • King Rastakahn
      • Fixed a bug that caused some players to see no loot in the Treasure of the Zandalari.
  • Temple of Sethraliss
    • Fixed an issue with Reaping that caused Static-charged Dervish to incorrectly summon many, many, MANY Lost Souls.
    • Hoodoo Hexxers now continue to cast Rain Of Toads as long as they are alive.

Items

  • The wrapper quest for Assaults can no longer award Azerite Armor Caches.
    • Developers’ notes: We’d like Assaults to remain a lucrative source of equipment for characters who have recently hit level 120, but this wasn’t a good source for Azerite gear, as players will want to obtain newer Azerite gear with 5 powers.
  • Fixed an issue that prevented the Crest of Pa’ku from being activated by Healing spells.
  • Fixed a bug where some on-use Battle of Dazar’alor trinkets were not properly triggering the on-use cooldowns of other trinkets.
  • Shadowtome can now be upgraded by Ensorcelled Tarots.
  • Heart of Azeroth
    • Developers’ notes: Based on data observed since Tides of Vengeance launched, we have several tuning changes for Azerite traits. The goal of these changes is to improve the usability of some class traits, as well as rein in the power of some of the newer traits in a way that still preserves their core coolness. Additionally, some Azerite traits changed value dramatically with changes to specs in Tides of Vengeance, so we’re taking this opportunity to rebalance those traits as the Mythic Raid opens.
    • All Classes
  • Dagger in the Back effectiveness reduced by 10%.
  • Champion of Azeroth effectiveness reduced by 10%.
  • Treacherous Covenant effectiveness reduced by 10%.
  • Death Knight
    • Fixed an issue that caused Bloody Runeblade to incorrectly calculate haste.
  • Druid
    • Streaking Stars effectiveness increased by 15%.
  • Hunter
    • Unerring Vision effectiveness reduced by 33%.
    • Blur of Talons effectiveness reduced by 33%.
    • Rapid Reload damage increased by 100%.
    • Feeding Frenzy damage increased by 30%.
    • Dance of Death agility increased by 20%.
    • Serrated Jaws Kill Command damage increased by 40%.
    • Focused Fire damage increased by 15%.
  • Mage
    • Wildfire damage reduced by 30%.
    • Equipoise damage increased by 200%.
    • Arcane Pummeling damage increased by 50%.
  • Monk
    • Fury of Xuen chance to spawn Xuen reduced by 33% per stack.
  • Paladin
    • Light’s Decree damage reduced by 30%.
    • Fixed an issue which caused Light’s Decree to deal less damage than intended when your Holy Power costs were reduced by effects like Divine Purpose or Fires of Justice.
  • Priest
    • Searing Dialogue effectiveness reduced by 35%.
  • Rogue
    • The First Dance haste reduced by 40%.
    • Replicating Shadows shadow damage increased by 30%.
  • Shaman
    • Echo of the Elementals damage reduced by 33%.
    • Primal Primer effectiveness reduced by 30%.
    • Strength of Earth effectiveness reduced by 30%.
    • Igneous Potential damage increased by 150%.
    • Ancestral Resonance mastery increased by 10%.
    • Thunderaan’s Fury totem spawn chance reduced to 8% (was 10%).
  • Warlock
    • Pandemic Invocation damage increased by 15%.
    • Explosive Potential effectiveness increased by 100%.
    • Umbral Blaze effectiveness increased by 100%.

Mounts

  • The G.M.O.D. can now fly … on Azerite-powered rocket thrusters.
  • Fixed a bug that prevented Alliance players from using the Dazar’alor Windreaver.

Player versus Player

  • «Against Overwhelming Odds» now rewards item-level 385 items and 50 Conquest.
  • “Call to Arms” now rewards a piece of Aspirant’s gear, 50 Conquest, and 250 Honor.
  • “The Arena Calls” now rewards a piece of Aspirant’s gear, 65 Conquest, and 750 Azerite Power.
  • Gladiator’s Safeguard trinket’s absorb amount reduced by 33%.
  • Gladiator’s Emblem trinket’s maximum health buff increased by 20%.
  • The healing absorption from Sinister Gladiator’s Maledict will no longer stack. New spell absorption effects will overwrite older applications, even if they are more powerful. Initial damage has been reduced by 33%.
  • Resolved an issue that prevented some players from earning credit towards the Seasonal Vicious mount (Vicious Black Warsaber, Vicious Black Bonesteed).
  • Cooking Impossible
    • The number of Ingredients required has been reduced to 30 (was 40).
  • Druid
    • Fixed an issue where the PvP-only healing increase to Regrowth was incorrectly increasing Feral, Balance, and Guardian Regrowth healing.
    • Restoration
      • All healing increased by 10% when engaged in combat with enemy players.
      • Focused Growth (PvP Talent) increases the healing of Lifebloom by 20% (was 15%).
      • Focused Growth (PvP Talent) reduces mana cost of Lifebloom by 20% (was 15%).
      • Overgrowth (PvP Talent) mana cost reduced by 25%.
  • Hunter
    • Marksmanship
      • Aimed Shot, Arcane Shot, and Steady Shot damage increased by 10% when engaged in combat with enemy players.
  • Paladin
    • Fixed an issue where the PvP-only healing increase to Flash of Light was incorrectly increasing Retribution and Protection Flash of Light healing.
  • Priest
    • Fixed an issue where the PvP-only healing increase to Shadow Mend was incorrectly increasing Shadow Priest’s Shadow Mend healing. It is intended to only increase Discipline Priest’s Shadow Mend.
  • Shaman
    • Fixed an issue where the PvP-only healing increase to Healing Surge was incorrectly increasing Elemental Healing Surge healing.
  • Warlock
    • Destruction
      • Grimoire of Supremacy increases Chaos Bolt damage by 4% per Soul Shard spent when engaged in combat with enemy players (was 8%).
      • Chaos Bolt damage increased by 15% when engaged in combat with enemy players.
  • Warrior
    • Protection
      • Fixed an issue where Meance could cause Intimidating Shout to disorient targets for longer than 8 seconds when engaged in combat with enemy players.
      • Morale Killer (PvP Talent) now reduces the cooldown of Demoralizing Shout by 15 seconds (was 30 seconds).

 

 

Written by Epsilon

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