in

Correcciones en vivo del Parche 6.2.4 de WoW – 24 Mayo

 

Nuevas correcciones en vivo del Parche 6.2.4 del 24 de Mayo, traducidas por nuestro equipo. Ver otras correcciones y cambios.

Fuente 

Nota de los desarrolladores:

A lo largo de las pasadas semanas, hemos desplegado una serie de correcciones orientadas a mejorar la sensación general y la jugabilidad de la experiencia de bajo nivel (1-20). Hemos empezado por añadir cierto número de mejoras moernas a nuestra experiencia de misiones de bajo nivel, y continuaremos desplegando estas mejoras a través de otros contenidos de legado en el futuro. También hemos llevado a cabo algunas mejoras a la sensación general de combate a bajos niveles: Debido al efecto acumulado a lo largo de los años por los valores de los ajustes a máximo nivel, muchas clases estaban pudiendo matar enemigos de bajo nivel prácticamente de forma instantánea, incluso sin equipo de reliquias ni otras ventajas. Un resumen de las correciones son las siguientes:

  • Ahora la mayoría de jefes de misiones de nivel 1 al 20 deberían poder ser marcados por varios jugadores y escalarán su salud según el número de jugadores luchando contra ellos.
  • Se ha añadido un patrón de reaparición dinámico a la mayoría de áreas de exteriores de nivel 1 al 20, de forma que la aparición de enemigos esté más fácilmente disponible durante los momentos de alto tráfico de jugadores.
  • Ahora los jugadores quienes mueran en mazmorras de bajo nivel deberían liberar a la entrada de la mazmorra, para ser consecuentes con la práctica en las mazmorras de las expansiones más recientes.
  • Ahora los PNJ enemigos de nivel 1 al 10 infligen ligeramente más daño.
  • Se ha reducido el bonus de regenación de salud fuera de combate que los jugadores reciben cuando son menos de nivel 20.
  • Se ha reducido el daño de los jugadores a bajo nivel para mejorar la sensación de combate globalmente. En general, las clases de Fuerza y Agilidad vieron una gran reducción en el daño que hacían a los taumaturgos. El daño infligido permanece sin cambios desde nivel 40 en adelante.

Vemos estos cambios como el principio, más que como un punto final – queda mucho trabajo para mejorar los ajustes y la sensación de la experiencia para subir de nivel en el viejo mundo, y nuestros esfuerzos continuarán en Legion y más allá.

Fuente 

Note from the developers:

Over the past couple of weeks, we’ve rolled out a series of hotfixes aimed at improving overall pacing and playability of the low-level (1-20) experience. We started by adding a number of modern conveniences to our low-level quest experience, and will continue to roll these improvements forward across other legacy content in the future. We’ve also made some improvements to the overall pace of combat at low levels: Due to the accumulated effect of years’ worth of max-level tuning adjustments, many classes were killing low-level enemies nearly instantaneously, even without heirloom gear or other advantages. A summary of the hotfixes follows:

  • Most quest bosses from level 1-20 should now be multitap and will scale their health with the numbers of players fighting them.
  • Added dynamic respawn behavior to most level 1-20 outdoor areas, so that spawns will be more readily available during times of high player traffic.
  • Players who die in low-level dungeons should now release to the entrance of the dungeon, consistent with the practice in dungeons from more recent expansions.
  • Level 1-10 enemy NPCs now deal slightly more damage.
  • Reduced the bonus to out-of-combat health regeneration that players receive when below level 20.
  • Reduced player damage at low levels to improve overall combat pacing. In general, Strength and Agility classes saw a larger reduction in damage than did casters. Damage dealt is unchanged from level 40 onwards.

We see these changes as the beginning, rather than an endpoint – much work remains to improve tuning and pacing of the old-world level-up experience, and our efforts will continue into Legion and beyond.

 

Note from the developers:

Over the past couple of weeks, we’ve rolled out a series of hotfixes aimed at improving overall pacing and playability of the low-level (1-20) experience. We started by adding a number of modern conveniences to our low-level quest experience, and will continue to roll these improvements forward across other legacy content in the future. We’ve also made some improvements to the overall pace of combat at low levels: Due to the accumulated effect of years’ worth of max-level tuning adjustments, many classes were killing low-level enemies nearly instantaneously, even without heirloom gear or other advantages. A summary of the hotfixes follows:

  • Most quest bosses from level 1-20 should now be multitap and will scale their health with the numbers of players fighting them.
  • Added dynamic respawn behavior to most level 1-20 outdoor areas, so that spawns will be more readily available during times of high player traffic.
  • Players who die in low-level dungeons should now release to the entrance of the dungeon, consistent with the practice in dungeons from more recent expansions.
  • Level 1-10 enemy NPCs now deal slightly more damage.
  • Reduced the bonus to out-of-combat health regeneration that players receive when below level 20.
  • Reduced player damage at low levels to improve overall combat pacing. In general, Strength and Agility classes saw a larger reduction in damage than did casters. Damage dealt is unchanged from level 40 onwards.

We see these changes as the beginning, rather than an endpoint – much work remains to improve tuning and pacing of the old-world level-up experience, and our efforts will continue into Legion and beyond.

 

Written by Epsilon

Deja una respuesta

Historia completa de Thrall

Lore: Toda la historia de Thrall en 11 fantásticos capítulos

Legion Voice Over voces en español de personajes 3

Legion Voice Over #3 (Voces en español con spoilers de lore)